شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ |۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 10, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه همگان باید رئیس جمهور منتخب را در تحقق اهداف مد نظر یاری کنند گفت: رییس جمهور باید به موضوع معیشت و مبارزه با فساد توجه جدی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیات در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افزود: با نگاهی به اسفند سال قبل تا هفته گذشته می‌توان به این مهم پی برد که چهار انتخابات"دور اول و دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی" و "دور اول و دوم ریاست جمهوری در کشور برگزار شده است.

وی با بیان اینکه نکته مهم اینکه این چهار انتخابات در سایه امنیت، وفاق و آرامش برگزار شد اظهار داشت: خداوند را شاکریم که پس از ۵۴ روز از واقعه شهادت شهدای خدمت به ویژه شهید خدمت آیت الله رئیسی، جانشین او تعیین شد و برای این مهم همه ملت ایرانه پای صندوق‌های رای آمدند.

حجت الاسلام بیات با تاکید بر اینکه رهبری نقش اساسی در برگزاری انتخابات پر صلابت ریاست جمهوری و حفظ آرامش ایجاد شده داشت گفت: هم اکنون مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب شده و باید گفت او رئیس جمهور همه مردم ایران است.

خطیب نماز جمعه زنجان با بیان اینکه فضای قبل انتخابات چیز دیگری بود ادامه داد: هم اکنون رئیس جمهور منتخب مردم سر کار آمده و وظیفه بر این است که او را همراهی کنیم تا بیش از گذشته به کشور خدمت کند.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه باید از تاریخ درس گرفت اظهار داشت: از رئیس جمهور منتخب انتظار بر این است در مسیر رهبری حرکت کند و علاوه بر آن وفاق ملی را افزایش دهد.

وی بهره‌گیری از ظرفیت‌های متخصصان دلسوز را از دیگر انتظارات از رئیس جمهور منتخب عنوان کرد و گفت: تحقق این مهم می‌تواند چشم انداز بهتری را برای کشور ایجاد کند.

حجت الاسلام بیات همچنین تقویت جبهه مقاومت را از دیگر مولفه‌های مورد توجه امام راحل و رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: رئیس جمهور منتخب علاوه بر توجه به این موضوع مهم نیز مبارزه با فساد و توزیع عادلانه منابع و امکانات را در اقصی نقاط کشور بیش از گذشته مد نظر قرار دهد.

خطیب نماز جمعه زنجان با بیان اینکه معیشت مردم اولویت اساسی و اول رئیس جمهور منتخب باشد خاطرنشان کرد: خدمت به مردم شب و روز نمی شناسد و رئیس جمهور در راستای رفع مشکلات بیش از گذشته تلاش کند.

وی یادآوری کرد: سنجش و معیار عملکرد رئیس جمهور به چهار سال بعد باز می‌گردد که امیدواریم اقدامات کنونی موجب سربلندی و رشد کشور باشد.

وی همچنین به ماه محرم و عزاداری‌های باشکوه آن اشاره کرد و اظهار داشت: عزاداری‌های این ماه باید حزن انگیز و به دور از مسائل دیگر باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha